... a další výhody pro milovníky medicinálních hub...
Staňte se naším členem! Registrace Vám zabere jen pár minut a členství je zdarma.
Po registraci budete mít možnost objednávat vybrané produkty z našich stránek.
Registrace
Registrace je dostupná pod odkazem "přihlaste se" v pravé horní části obrazovky. Pro registraci, zadejte svojí e-mailovou adresu a dále vyplňte formulář s kontaktními údaji.
Po dokončení registrace stáváte se členem MycoClub-u a máte možnost objednávání on-line za členské ceny produktů.
On-line nakupování mohou využít pouze registrovaní zákazníci, členové MycoClub-u. Staňte se členem a získejte výhody.
Na této stránce naleznete podrobné informace pro Váš pohodlný nákup v našem e-shopu Adregroup.cz . V případě dotazů nás, prosím, neváhejte kontaktovat.
Postup "jak nakupovat" v internetovém obchodě adregroup.cz
V levé části stránky internetového obchodu adregroup.cz jsou vyspány jednotlivé kategorie zboží. Zde ihned najdete vždy to co potřebujete. Prostřednictvím zmíněného menu se dostanete do jednotlivých oddělení obchodu.
Zboží je v našem internetovém obchodě řazeno do kategorií. "Kliknutím" na kterýkoliv název kategorie otevřete obsah této kategorie, kde je Vám nabízeno zboží zařazené v této kategorii.
Detail zboží otevřete kliknutím na některý z názvů zboží, jeho fotografii , nebo tlačítko "detail".
V horní pravé části obrazovky je umístěno políčko pro vyhledávání. Zboží lze rovněž dohledat při rozkliku jednotlivých kategorií.
Vložte žádané zboží do košíku kliknutím na do košíku (vložit lze v náhledu či detailu produktu, kdy je přednastaveno množství 1ks, které lze dle potřeby v detailu produktu změnit) a poté pokračujte v nákupu. O každém vloženi jste informovaní v horní části v informačním panelu. V případě, že chcete nakoupit více položek zboží, opakujte předchozí postup.
Pro vstup do obsahu Vašeho košíku použijte tlačítko " obsah košíku" umístěné v horní levé části stránek. Zboží můžete podle potřeby kdykoli z košíku odstranit, případně upravit počet vložených kusů.
Zkontrolujte položky v košíku a jejich počet (případně můžete provést úpravy) a klikněte na tlačítko objednat zboží. Pokud jste již registrováni a nejste přihlášeni vyplňte výše přihlašovací údaje pokud jste již přihlášeni tak případně změňte dodací adresu pokud je jiná než uvedená v registraci. V případě že se jedná o nákup neregistrovaného zákazníka vyplňte všechny požadované údaje a dodací adresu. Zvolte způsob dopravy a platby. Klikněte na tlačítko odeslat objednávku. Tímto je objednávka odeslána.
Objednat můžete také telefonicky, emailem, faxem nebo osobně na prodejně, kde se můžete domluvit se zkušeným personálem na odborné montáži v případě objednávky kotlů.
Po odeslání objednávky obdržíte automaticky e-mail (pokud byl e-mail zadán) informující o přijetí objednávky a následně Vás budeme telefonicky kontaktovat ve věcí potvrzení termínu doručení.
Zboží Vám doručíme dle Vámi zvoleného způsobu dopravy a zpravidla dle termínu uvedeného u produktu v době odeslání objednávky.
Po registraci a schválení z naší strany (vhodné nás kontaktovat pro urychlení procesu) budete mít možnost objednávat vybrané produkty přímo z našich stránek (obdoba internetového obchodu).
Registrace
Registrace je dostupná pod odkazem "přihlaste se" v pravé horní části obrazovky.
Pro registraci, zadejte svojí e-mailovou adresu a dále vyplňte formulář s kontaktními údaji.
Po dokončení registrace máte přístup do přehledu Vašeho účtu, ale stále není aktivována možnost objednávání on-line ani se nezobrazí ceny produktů.
Aktivace
Pro možnost on-line nakupování vybraných produktů musí proběhnout aktivace - schválení z naší strany. Po registraci nás prosím kontaktujte (e-mail, telefon), urychlíte tak proces aktivace.
Přihlášení
Přihlášení do vašeho účtu provedete před odkaz "přihlaste se" v pravé horní části obrazovky.
Zde můžete spravovat váš účet či prohlížet nevyřízené/vyřízené objednávky.
V případě aktivace můžete nakupovat zboží on-line (pouze zboží, u kterého je uvedena cena).
On-line nakupování mohou využít pouze registrovaní a námi aktivovaní zákazníci.
Objednat lze pouze produkty, u kterých je uvedena cena.
Běžný uživatel si s objednáváním poradí bez větších problémů.
Vybrané zboží (příp. upravte počet kusů) přidejte do košíku. Můžete pokračovat v nákupu.
K objednávce přejdete přes tlačítko košík v pravé horní části.
Zkontrolujte zboží a jeho množství.
Zkontrolujte adresy (fakturační / dodací), vyberte způsob dodání a způsob platby. K objednávce můžete přiložit poznámku/vzkaz.
Potvrďte objednávku.
O uskutečnění objednávky budete vyrozuměni automaticky vygenerovaným e-mailem.
1) Základní pravidla nákupu
Veškeré objednávky uskutečněné na internetovém obchodu www.mediprax.cz jsou považovány za závazné. Objednáním se kupující zavazuje, že se seznámil s obchodními a reklamačními podmínkami a že s nimi souhlasí. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského či Obchodního zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. Veškeré dodané zboží zůstává majetkem firmy MEDIPRAX CB s.r.o. až do uhrazení celé fakturované částky.
Podle zákona o zdravotnických prostředcích je možno dodat některé druhy zboží z tohoto obchodu jen poskytovatelům zdravotní péče.
On-line nakupování je umožněno pouze registrovaným a námi schváleným uživatelům.
2) Přepravné
V ceně zboží není obsaženo přepravné (poštovné + balné).
Doručení poštou
Při doručení poštou (Balík do ruky) účtujeme ke zboží poplatek za přepravné 120,- bez DPH. Tento poplatek je automaticky připočítáván k cenovému návrhu. V případě objemnějšího / těžšího zboží (více kusové zásilky, doručení na více míst, hmotnost nad cca 15 kg apod.) může být poplatek za přepravné navýšen.
Osobní vyzvednutí / využití vlastního dopravce
Zboží je po objednání možné vyzvednout osobně (příp. využít vlastního přepravce) v sídle společnosti MEDIPRAX CB s.r.o.
3) Platební metody
Faktura
U zboží je přiložena faktura se splatností 14 dní (není-li domluveno jinak). Veškeré zboží zůstává majetkem firmy MEDIPRAX CB s.r.o. až do uhrazení celé fakturované částky.
Nedodržením splatnosti faktury, může být důvodem pro penalizaci dle obchodních podmínek a pro neposkytnutí další dodávky na fakturu.
Platba hotově / na dobírku
Po domluvě lze zboží zaslat na dobírku (k přepravnému je účtován poplatek 30,- Kč) nebo přijmout platbu v hotovosti při osobním vyzvednutí.
4) Storno objednávky
Každou objednávku můžete do jedné hodiny od objednání stornovat a to telefonicky či e-mailem. Po uplynutí této doby se objednávka stává pro zákazníka závaznou.
Opakovaného nevyzvednutí nebo nepřevzetí:
V případě opakovaného nevyzvednutí nebo nepřevzetí doručované zásilky, může být požadována při dalším nákupu platba předem.
5) Dodací lhůta
U zboží, které máme skladem, je dodací lhůta 1-2 dny. Pokud není zboží na skladě, je dodací lhůta přibližně 14 dní. V případě že by termín expedice byl z důvodu nedostupnosti zboží delší než 14 pracovních dní, budete o této skutečnosti informováni.
Pro přesnější informace o dodání zboží doporučujeme telefonický či e-mailový kontakt.
6) Výměna zboží / vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy)
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: po domluvě je možné peníze vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14ti denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
7) Reklamace a záruka
Reklamační řád dle zákona č.40/1964Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002Sb.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží následně poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem přepravce protokol o poškození zásilky a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně přepravce. (Zboží je pro přepravu pojištěné u přepravce.)
Zákazník má právo, aby závada byla včas a řádně odstraněna. Dále má právo žádat o vrácení peněz v případě, že jde o závadu neodstranitelnou, jde-li o závadu odstranitelnou, pak z důvodu, že u zboží se vyskytla 3x uznaná stejná závada nebo 4x uznaná závada různá.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Ke každému zboží je přiložen dodací list s uvedenou záruční dobou, který slouží zároveň jako záruční list. V případě jeho ztráty je možné předložit jako záruční list fakturu na dané zboží.
Záruka se nevztahuje:
• pokud bylo zboží reklamováno po záruční době,
• pokud na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě výrobce,
• pokud zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze,
• pokud zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno,
• pokud zboží bylo poškozeno živlem – vodou, ohněm, elektrickým proudem atd.,
• pokud došlo k neoprávněné změně v záručním listě,
• pokud zboží bylo poškozeno nesprávným skladováním, ošetřováním (čištěním).
Tento reklamační řád nabývá platnost dnem 1.5.2013 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či korespondenčně (připravte si fakturu, nebo záruční list). Dohodneme s Vámi další postup pro co nejkratší vyřešení Vaší reklamace.
2) zboží zašlete/doručte (ne na dobírku) na naši adresu.
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a kontakt.
4) ke zboží přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží (faktura, záruční list, dodací list).
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji k Vaší spokojenosti. U nestandardního zboží nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
8) Servis
Poskytujeme záruční i pozáruční servis na zakoupené zboží.
9) Recyklační poplatek
Recyklační poplatek je u vybraného zboží započítán v ceně.
10) Ochrana osobních údajů
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
11) Ceny
Ceny jsou konečné, obsahují aktuálně platnou daň z přidané hodnoty a jsou platné v okamžiku objednání zboží.